blommor, mat, shopping, innebandy! :)

Heej,,

En mycket fin morgon måste jag säga att de var, vaknade upp att de lös en solstråle genom persiennen men samtidigt hörde jag massa byggarbetare nedanför som lät så in i norden. Jag hade precis drömt om pillan och att vi hade snackat i telefonen i flera timmar och tjötat om verkligen precis allt, och de kändes skönt. Men när jag vaknade så blev jag lite ledsen över att de inte var sant för de kändes verkligen verkligt. Men iaf jag drog till skolan och vi hade seminarie i cirka 1,5 h därefter drog jag, emelie, jessica o michaela ner till stan för att kolla på kläder, men de blev inget, bara emelie som shoppade.  Emelie försvann och resten drog till Plantagen för att leta upp en köttätande blomma till Jessica. Men icke sa nicke!
 

Sen drog vi till bergvik för att handla mat, sallad och frukt blev det mestadels, bra mariella! :)
sen bar de av hemmåt. men de var tråk hemma så jag åkte ner till stan och till jessica ist och där fann vi peter oxå. Vi mötte Dala och drog in till stan för grabbarna skulle shoppa. Jessica och jag hitta massaaa kläder och peter hitta skor och Dala jeans. Trevligt. Spenderat pengar hmmmm.. men jag köpte mig iaf en ljusblå tunika, leggings och ett långt svart linne! :) Sen med skavsår på fötterna gick vi och köpa på libanesisk resturang. haha, kebabtallrik blev de där, fy satan vad mätta!

 

Men där stannade vi inte länge för efter dala berättat att de var innebandy i tingvallahallarna tjöta jag som fan för att dra dit! haha, längesen jag såg bandy och de var roligt att ge pojkarna som spelade kritik. Lättare att se på läktaren vad som är fel och rätt plus att lite dommare sitter i mig kände jag ;) Jag längar verkligen till innebandy måste jag säga. Men Dala och peter kom med iden att jag och jessica ska vara med och spela lucia bandy till vintern, långt dit iofs men de hade varit riktigt skoj, jag är på iaf! :)  De är ett tivoli i stan, och vi tänkte dra dit, letade överallt på våxnäs efter en bankomat o efter en stund hittade vi en, men sen när vi åkte förbi tivolit var de släckt överallt, fy fan vad tråk asså, hade varit roligt att åka i några karuseller i mörkeret och de enda man ser är ljus från tivolit liksom, precis som man gör hemma på fjorden liksom, skit skoj! :) Men osis hade vi ikväll, kanske bättre lycka imorgon! :)

 

Imorgon är de lördag, då innebär de att de är en dag kvar till mamma kommer och då måste de vara städat här, så jag ska städa, diska, tvätta som fan imorgon! Plus att jag måste åka till bergvik för att köpa nya skor för mina har gått sönder, de e bajs! Jag har fått en fett stor blåsa på stortån och som gör ont som fan! =/ Plus att vi drar till nöjesfabriken på kvällen, de ska bli skoj, emelie nu är de fest! :) 
Nu är de fest här i kronan och jag ska försöka sova ändå även fast snorungarna springer runt i gången, fan typ folk på 20 + som springer runt som fan, jisses,
God natt på er iaf :)  Kramar

Kommentarer
Postat av: Svarttusch (Malin Från KAU)

låter som en trevlig dag :-) Fin bloggdesign du har, har du gjort den själv?

2009-04-24 @ 23:38:30
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0