Glad Påsk!

Hej hej!

Ja, igår så hade barret sin 20 års fest. Det var skoj att äntligen få sen 20 åringen igen. Det var väldigit längesen nu gumman :) Hoppas iaf du hade en bra kväll för det hade jag iaf :) Folk blev fulla iaf, mohaha :P

Idag på påskafton så åkte jag och Petra ut till Lysekil och gick där en sväng. Det var jätte mysigt vi åt glass och satt längs kajen och pratade och solade. Skit mysigt! Jag förstår nu varför jag älskar kusten på sommaren. Finns ingen bättre plats att vara tycker jag :)  jag lägger in bilder när jag kommer tillbaka till karlstad! :) Love the westcoast! <3

Ja, ikväll blir de käk med mina päron och grannarna.. Sen åker jag för johan skulle ha en liten grillfest  :) skoj att de kommer folk dit! :D

Imorgon blir de jobb, ska bli så roligt :) har längtat, hoppas det blir ön för min del! :D hihi

Och tina kommer imorrn med, jippi <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jajamänsan, det är västkusten som gäller!

2009-04-11 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0