Min syster och jag!



HON
Vad heter hon? - Therese
Vad var det senaste hon sa till dig? - Ingen aning.
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - hej? =)
Vem umgås hon mest med?-  Sin dotter Sanna
Har hon någonsin haft en pojkvän? - Ja, hon har väl de :P
Har hon en speciell lukt? - det minns jag inte.
Kan du hennes mobilnummer? -  Jag kunde :P
Vad är typiskt henne? - att dra fingrarna genom luggen, kan se de framför mig nu :P de är de ända jag kommer ihåg :P
Är hon din lillasyster? -  neej
Är hon din tvillingsyster? neej :)
Är hon din storasyster? -  Hehe ja..

NI
Hur många år skiljer det mellan er? - Mååånga
Har ni samma föräldrar? - Samma mamma.
Brukar ni göra saker tillsammans? - Sitta o prata, eller åka runt o göra ngt..
Kan ni prata om allt? -  Det mesta ja :)
Kan ni skratta åt allt? -  hhaha ja!
Bor ni i samma hushåll? - Nej de gör vi inte.
Umgås ni med samma människor? - När vi är med samma folk ja :P
Är ni oftast sams? - Bråkar aldrig
Tycker du att ni har en bra relation? - Verkligen
Tror du att hon tycker det? -  Det är jag helt säker på att hon tycker.
Samma skola? -  Vi har gått på samma skola, men inte samtidigt
Samma musik? -  Njaaa..

DU
Vad var det sista du sa till henne? - Ingen aning :P
tjaffsade sist?- nevah
Uppskattar du henne? - Alltid :)
Litar du på henne? -   ja
Brukar du sno grejer av henne? - 
Ställer du upp för henne om hon behöver?  Självklart
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit?  Ja!
Till sist, älskar du henne? -  Ja, Finns ingen som henne  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0