Onsdag.

Hejsan,

Detta har varit en fruktansvärt morgon, Vaknade upp att jag mådde riktigt illa plus att Tina (syrran) ringde och ville prata lite om jessans son och så vidare! Natten har varit riktigt jobbig, har sprungit upp 2 ggr o spytt plus en gång i morse. Inget som kommer ut direkt för jag har ju inget i magen, så ondare gör de bara. Jag och mamma kom på att det är tabletterna som gör att jag mår illa och är trött, jag och mamma sov bort hela förmiddagen, de var riktigt skönt. sen gick mamma ner och köpte blåbärssoppa, de hjälpte faktiskt mot illamåendet, men de kommer och går. Just nu känns de som om ögonenlocken ska falla ner och att magen ska vrida sig ut och in och allt ska komma ut. Äckligt de låter, Usch nu ska jag sociala med mamma ist, sen lägger jag mig nog en stund eller för natten. Tidigt blir de nog. :) Mamma åker imorrn, usch, de kommer bli tomt utan henne :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0