Påskhälja..

Torsdagen började med skolan och så där som ni säkert vet. Jag tog tåget ner mot Uddevalla klockan 13.50 från stationen. Innan dess såg jag att folk stod och väntade redan på alla spelarna i Färjestad. Förstår dem, de vill ju så klarat stå längst fram, det är väl alltid trevligt. Mamma och pappa hämtade upp mig vid Öxnered och vi åkte hem och käkade. Eller vi grillade kött vilket jag hade bestämt tidigare. Det var väldigt mumsigt. Resten av dagen spenderade jag ute tillsammans med min granne Klas och vi spelade bandy. Eller vi passade snarare. Jätte skoj var de :) 

   

Fredagen

Det hände väl inget speciellt under dagen, i alla fall minns jag inte vad jag gjorde. På kvällen skulle vi till Caroline på 80-tals fest! Det var mycket trevligt, inte så mkt folk där, men dom som blev fulla underhöll kvällen. Lina blev full, frågade om jag var arg på henne 17 gånger, nej jag var inte sur på dig gumman. :)

         

Lördagen åkte jag och Petra ut till Lysekil. Vaknade upp och solen lös likaså i Lysekil. Det var en underbar dag att åka på,. Vi käka glass där ute och satt på bryggan och solade. Så mysigt finns inte ord som beskriver de liksom. Efteråt fick jag köra bilen och vi tog oss en sväng runt Lysekil, sen åkte vi hem. Senare på kvällen åkte några hem till Johan för han skulle ha grillfest. haha. ja de var skoj de :P inte mkt folk alls, men skoj att träffa Christine igen :)

 

Söndagen  fick jag gå upp tidigt för att jag skulle åka ut till Ellös för att jobba, det var skoj faktiskt. Hade verkligen fullt upp hela dagen medans andra, host host, caroline, slappa ;) hehe :) Därefter var det att åka direkt till Uddevalla för att hämta Tina som hade kommit hit bara för min skull. :D jätte roligt att se henne, som jag inte har gjort sen typ julas om jag minns rätt :)  men men, inte för att vi hade planerat något, men vi käka gotti pizza o lite senare åkte vi ner till strandpromenaden och gick där o tjöta. Doppade fötterna i havet igen gjorde vi :) de var mys.. Tina ska skaffa lite mer skinn under fötterna tills nästa gång hon kommer så hon kan gå på stenarna;)  hihi, sen åkte vi hem. Tittade på tv, somnade nästan i sängen vid 22.00 så vi gick in till mitt rum fixa i ordning sängarna o sen la vi oss o tjöta och sen somna vi :) 

    

Idag måndag vaknade vi upp, eller jag vaknade av tina :P så steg vi upp och käka frukost, sen skulle vi få gäster men vi åkte till Överby istället och kolla på massa kläder och så där, men de säger stopp i plånkan tyvärr. shopping får bli en annan dag ist :) Tina åkte tyvärr hem vid halv 2, sakna henne redan <3 så fick jag åka och hämta michaela för hon skulle oxå till karlstad :) på tåget låg hon och sov och jag läste amitöst i boken vi ska läsa i kursen. Hata den boken säger jag bara.! Och sen har jag inte gjort så mycket. Var inne hos sandra en sväng och prata lite och sedan suttit här :)
Vill bara säga att de varit skoj och träffat så många som jag har gjort denna helgen och dom som jag inte träffa de får bli en annan gång ;)

Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har skinn under fötterna bara att dom är lite känsliga (A) Men jag ska försöka bättra mig på den fronten ;)

Hopps vi ses snart igen gumman för jag hade det jätte mysigt hemma hos dig <3

Miss you!

2009-04-13 @ 22:01:10
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder. Vilken härlig vecka. KRAMAR

2009-04-14 @ 11:18:36
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ah det gör jag =( Men jag ska fixa någon specialöverraskning till dig när jag kommer hem :) Och du ska få en massa grattis sms av mig när du fyller också! :D

2009-04-14 @ 14:11:38
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0