Skärtorsdagen

ÅÅh, de e så skönt att vara hemma igen! :) det första vi gjorde när jag kom hem var att grilla, så mummigt  :* Sen så har jag varit ute och spelat bandy med Klas i typ 2 h. Och ja nu sitter jag här en stund. Men jag är lite rastlös, jag vill hitta på något. Kanske sätter mig ute en stund bara för att göra något. Eller kanske drar ner o tjötar med mamma och pappa. Jani, men bara så ni vet jag är hemma nu, hihihi :)


Hoppas allt löser sig calle! Före detta grannen detta dåva.. Han brukade vara med o leka när jag josse, sara, antonia och resten var på gång! :)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4867612.ab


Nä nu ska jag dra mig till Blåkulla, ha de så bra gott folk! :) Kärringar vi ses klockan 20,00 på de vanliga stället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0