Strand o skola

Vilken härlig morgon det blev i morse när jag vaknade. Solen lös in och jag var på glatt humör, till skillnad vad jag var igår kväll när de inte var så bra.. Men iaf imorse så åkte jag och Michaela till Norrstrand för de fanns någon strand där som Jessica och Hon varit på tidigare :) När vi kom ditt möte vi Jessica som sagt och Peter. :) När vi kom fram så gick solen bakom målnen och de blev kallt. Men vi satt där och pratade en stund iaf. Det var mycket mys. :)

 
 


Ja, bi blev inte där så länge som sagt, utan jag och Miche drog till skolan för där skulle vi möta Emelie och Maria för att vi skulle sammanställa det arbetet vi ska lämna in i morgon. Vi och procenträkning alltså, haha.. Kanske ingen bra kombination och vi ska bli lärare och matteräkningen är inte hundra just nu bara. Men de fixar sig säkert. haha.
Ikväll blir det chill i kronan kan jag tänka mig. Ska strax ta och göra lite mat och se på Dirty Dancing och sen ska jag städa här. Det tycker jag låter som en bra idé i mitt huvud. ..
Hare gött allehop...

Kommentarer
Postat av: Anna

sv. haha aa ja får la ta å göra det! ;D

2009-04-17 @ 18:52:52
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0