Fullspäckat..

Tjingelingen,

Ännu en dag  har börjat. Imorse väckte jag sofia med en massa sms och fråga om hon skulle göra mig sällskap till skolan men det gick inte att få tag i henne, HON SOV!  Men jag hoppade på min cykel för första gången i år, och cyklade och mötte Michaela på vår vanliga mötesplats. Jag har verkligen saknat att cykla det var riktigt roligt att göra de, men ska cykla imorgon med, men då ska jag pumpa däcken först. Blir lite lättare att cykla då märkte jag ! ;) Men Idag har de varit mycket, så mycket att man hinner knappt att gå på toaletten eller äta något. Föreläsning på morgonen som vanligt, minns just nu inte ens vad de handlar om, jo juste om energi och så vidare, ganska intressant men ändå ointressant. Varför ska jag kunna detta liksom tänker jag bara, för det intresserar inte mig ett dugg. Men i alla fall, därefter blev det lab om fotosynteser och skit, detta kunde jag när man gick igenom de varje lektion i typ ett halvår på högstadiet och gymnasiet. Men nu är allt som bortblåst i mitt huvud.

Jag vill bara säga att jag mår så bra nu när det är så fint väder ute, man kan klä sig i andra kläder och när jag vaknar på morgonen är jag glad på direkten. För tidigt vaknar jag och så får jag en solstråle i ögat, de får mina läppar att le.

Det känns lite trist nu när man tränar varje dag, och har värsta motivationen till det och så ska man åka hem i typ 5 dagar. Jag vill träna träna träna, fit for fight!!! Var på spinning förut med michaela, det var så jobbigt, ni anar inte. Jag trodde mina ben skulle slut falla ihop, men jag klarade mig ända hem iaf. Nu sitter jag och tittar på hockey igen. 2-1 till HV står det, BAJS !! hehe..

V i d  b u s s t a t i o n e n  v i d  f r i s k i s  o c h  s v e t t i s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0