Året som gått.

Ja, men nu när man tänker efter så har året gott väldigt snabbt, liksom när man står där i början av året så kände man herregud; vad ska jag göra detta året. Hur ska jag hinna med allt och vad vill jag göra? Men jag känner att inte fått ut allt ändå. Några bra saker är:

♥ Jag och syrran har kommit närmre varandra mer än vi någonsin har varit.
♥ Jag har haft en bra sommar, hann med väldigt mycket på den lilla fria tiden jag hade, men mer ville jag göra.
♥ Jag hade en underar resa till Thailand med min mor.
♥ Vissa vänner har jag inte hunnit träffats så mycket, men jag har ändå försökt gjort mitt bästa. Har tagit igen lite tid de senaste nu. Ändringt kommer att bli.
♥ Jag har skapat planer vad jag vill med livet, och jag vet nu hur jag ska göra och jag vet nu vart jag ska söka mig till nu.

Sen är det ju det att man får skapa nyårslöften och dom kommer väl bli att jag:
♦ Ska ut och göra mer utflyckter med vänner. Mini semster genom vårat land.
♦ Besöka borlänge och träffa syster o sanna ♥
♦ Åka till stockholm och festa med Bettan och Antonia.
♦ Resa: Spanien? Thailand? Nån annanstans.
♦ Sen har jag personliga löften men dom behåller jag för mig själv, lättast så.

Men jag har iaf haft ett bra år 2009 med mina vänner och funnit och tappat kontakter. Men lika glad är jag för de, ;)..

Men ha en bra dag nu för nu ska jag äta om en stund och sen göra mig i ordning för en hel kväll/natt i Göteborg med den roligaste Nathalie...

Tjooo ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg du har! :)

Läste att du pluggar i Karlstad, vad pluggar du? :)

Själv ska jag börja plugga socionom nu i vår så det blir flytt till Karlstad om några veckor!

Kram!

2010-01-01 @ 22:09:56
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Ida

okej :)

Har du läst många terminer?

2010-01-01 @ 22:57:57
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Ida

ja tiden går himla fort! :P

Jag ska börja nu i slutet av Januari :)

2010-01-01 @ 23:36:05
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Ida

vi har inte varit i lägenheten än, skulle ha fått flytta in nu på måndag men de ska tapetsera om hela lägenheten först :) Och vi börjar ju inte fören 25:e så det gör inte oss något. Men min moster bor i Skattkärr så jag har varit i Karlstad många gånger och jag tycker det är en jättefin och mysig stad! :)

2010-01-02 @ 00:27:52
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0