Då var även denna julen över

Nu var även min 20e jul jord på denna jordkloten.
Bara 364 dagar kvar tills nästa. Då ska de fanimej
bli en förändring. Jag längtar tills jag har min egen
familj så jag kan skapa mina egna traditioner. =)
Jag fick en soda stream som jag har önskat mig och
ljuslyckta och pengar. Sen fick jag ju min resa till
Thailand så jag är inte ledsen ;)

Nu sitter jag och min kära syster och ser på
flickan som lekte med elden. Har ju inte sett tvåan än.
Mys på hög nivå! :)

Jag var tomte hos grannen också. Snacka om att barnen
är lättlurad! ;) De frågade om de var varmt där
tomten bodde, och ja de var de! Paradiset bor han i ju;))




Kommentarer
Postat av: Petra

Du har glömt att gömma dina bruna armar :D

2009-12-28 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0