G'day

Hellojsan..

Idag har ja varit med min kära syster och sanna på torp.
Blev lite julklapps köp så nu slipper jag detta för detta året.
Sedan släppte jag dem och träffade lotta en sväng. Henne har
man träffat allt för lite, så de var riktigt skoj att se henne.
Vi ska ses på onsdag igen. Nu har vi nyss  ätit och fick precis
ett mess från mitt barr så ska åka till henne om en liten stund
och träffa Liam också.
Ska bli riktigt skoj faktiskt. Har längtat
efter detta i tre veckors tid nu.

Shit vilket väder vi har här på västkusten. Idag har de varit helt
underbart. MYCKET (!) snö och solen har lyst. Men de har varit
kallt, var 20 minus när jag vaknade klockan 4 i morse. En stor
skillnad från de 30 plus grader i skuggan som vi hade i Thailand.
Saknar de landet verkligen. Alla människor vi träffade och värmen.
Lugnet man verkligen hade där, alla leenden man fick.

Folk åk till Kata Beach i Thailand om ni får chansen. Jag skulle gärna ha
stannat där några veckor till om jag bara kunde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0