Insnöad

Jag kan inte tänka mig att jag sitter här i mitt gamla rum här i Uddevalla.
Insnöad med tankar som flyger tillbaka om minnen från de senaste två veckorna.
Trodde aldrig att resan skulle bli så här bra som den verkligen blev.
De två sista dagarna blev sorgliga, en viss person var ledsen med,
det märkte man trots att personen inte ville tala om vad som stod på.
Men man märker saker och man kunde se de i ögonen. Jag blir själv
ledsen nu när jag tänker tillbaka på hur roligt jag har haft det med dig.
Jag ska ta och skriva om vad jag har gjort och så, när jag har lust.
Jag orkar inte det just precis nu i alla fall. Men jag vill åka tillbaka nästa år i alla fall.
Det är ett måste, för annars kommer de bli jobbigt.

I had the time of my life there and you did my holiday complete.
All I want for christmas is you.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0