Vill inte!

Jag vill inte hem, de e for underbart her..
Underbara menniskor man har treffat..
Alla e sa glada her, skojar inte. tvertom vad man kan
sega om menniskorna hemma. Ett leende forlenger livet.
Och thailand kallas for leende landet..
Trakigt nog fick jag hora om killen som de gjorde HLR
pa stranden. Han dog :( Stackars familj..
Trakigt att sodant hender liksom.
Haha vad konstigt detta inlegget blev men wtf..
Kata bech, love it!





trakigt att folk ska fo forstora for en!
Har de inget bettre liv en detta..
man kan ju hitta pa roligare saker tkr jag..
Idioter..

O maida, jag har de underbart.. hor
av mig ner jag kommer hem
..

Ha de gott..!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0