an ordinary day

Haaaaj..!

Idag vaknadae man väääldigt sent, typ 11  nån gång :) åt frukost vid
typ halv 1 då alla skickade sms och sa att dom åt luch, ja men de
var ju trevligt haha xD Halv 2 började våran lektion och vi hade
staffetfilm. Jag Anna och Madelein satte igång och skulle göra
en fortsättning på filmen som alla andra grupperna hade börjat.
Skulle göra en film på 60 sekunder så det blev vi snabbt klara med.
En halvtimme senare och kl 2 Körde anna ner mig till gymmet och
jag skulle väl sätta igång och träna, men det var sååå seeeegt och
jobbigt så jag gjorde typ inget.. Hade ingen ork.. och var typ slut efter 10 min
så jag gick ner gjorde lite styrka och det var ännu segare..
Så jag sluta och gick och sola ist ^^, och kom hem kvart över 5 ungefär :)
Nu ska jag snart gå och duscha.. och sova, e så himla trött så de e
inte sjukt.. hoppas man somnar tidigt idag :)

Puss i Prutten



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha puss i prutten? d e ju min grej

2009-01-28 @ 21:55:24
Postat av: Sandra

Hihi!!!

Puss på dig gumman

2009-01-29 @ 13:53:16
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0