Karlstad på lördag

Hej hej.. skriviet 9 januari

Idag när jag vakna hade jag ångest över att jag inte hade pluggat.
Mitt egna fel som vanligt eftersom jag är urdålig på att plugga.
Men när jag vakande satte jag på min laptop och började skriva
och skriva och skriva. Skrev 4 a4sidor på datan på 1,5 ungefär.
Lite mindre. För än gång skulle känns det bra. Det ska lämnas på
fredag till micke men hon går säkert med på att få den på lördag
hoppas jag (A) får ju inte in internet på den datan :( men men

På lördag sätter vi oss i bilen igen och tar bilen upp mot Karlstad
Upp hem! Ska bli skönt men ändå tråkigt. Kommer ju sakna alla
hemma som vanligt men nu är det ett nytt liv i Karlstad.
Nu ska jag ju köra igång med träningen. Detta ska bli kanon! :)
Jag e laddad som fan! haha :D

Nu har jag två dagar kvar hemma, ikväll ska jag nog åka och
kika på när mina flickor tränar. Så hemskt att se när dom tränar
och jag inte kan vara med, en gång var man ju en på planen
nu får man vara åsiktare men aah jag älskar de laget ändå <3
HAIF rules!

Imorgon ska jag fira min syster för hon tar examen. Hon blir klar
Gymnasielärare.. fan vad hon har kämpat! :) haha.. värsta
lärar familjen..(A)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0