Nya kursen.. !

Yoyo, fuckers =)

Här sitter jag nu i min säng och lyssnar musik, Måste bara säga att
nu känns de bra. Kommit igång med gymmet nu och så den nya kursen
gillar jag. Det känns riktigt skoj att man ska göra en massa olika grejer
under en och samma kurs.. oftast är det så att man har lektion och
så har man föreläsning. Men nu har drama, dans, måla grejs, en
endaste föreläsning och svenska 2. Det känns som att dessa
10 veckor kommer gå mycket snabbt.

Idag efter skolan så åkte jag, Micke och Anna till friskis och satte igång..
Deras gym där e ritkigt jävla najs :) kommer lätt trivas.. :)
Sen när jag kom hem har de bara varit slappt.. :) ska se på handbollen
strax. GOOOO SWEDEN! säger jag ba ;)

Najti sen när ni ska sova ^^


Hitta en bild från somras.. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0