Torsdag :)

Heej hoopp.. :)

Min Pappa var precis. :) han åkte förbi mig eftersom
han har jobbat i dalarna nu i 2 dagar, söt han är :)
Han bjöd mig på massa(A) första vi gjorde när han kom var
att han köpte en pizza som vi delade och tog med hem till
mig. Sen satt vi och pratade och sen åkte vi till bergvik och
köpte massa gotti frotti Alkohol :) 10 cidrar och 1 vodka
flaska ^^ (A) Sen lämna han av mig hemma och åkte "hem"
till Uddevalla.

Idag på förmiddagen gick jag och sandra bort till ett ställe
här på kronoparken och sökte jobb men chefen var inte där ^^,
så vi ska dra dit en annan dag istället :)

Nu var S&S här precis och fika och tjötade lite (: Mysigt..

Imorgon ska jag träna och så kommer barret på kvällen :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0