Jag har inte allt, men jag har mycket!

Jag har haft en superduper dag i mina ögon. Men jag börjar vid natten. Vid midnatt, natten till idag, bjöd jag min syster hem till mig för att äta lite chokladpudding. Varken hon eller jag hade något och göra, så varför inte slå samman? Vi drack te och o käka pudding och såg på Surfer dude. En surfar film som handlar o steven som knarkar och ska vara med reality show. Mysko film, men jag gick och la mig klockan halv 2 och syster klockan 2 för då var tydligen filmen slut!


Jag vaknade upp med att telefonen ringer och det är en arbetskollega som ringer och frågar om jag kommer till jobbet i helgen. Det ska jag ju göra, gulligt att hon tänker på mig! Senare åt jag och syster frukost och satt i soffan och prata. Jag började göra mig i ordning lite smått för att åka till min bror som campade vid örnscamping i Örns kommun, utanför Bohus-Malmön!


Klockan 13.00 åker jag här ifrån lite nervöst för vad jag skulle vänta mig. Johan, som han heter, hade varnat att våran syster ligger vid campingen och även hans mamma. Men jag har sagt till honom att jag är där för att träffa honom och hans familj! Johan hade räknat ut att han har träffat mig ungefär 10 gånger. Inte mycket för att vara syskon eller vad säger ni läsare?  Men jag har räknat Johan som min bror även fast vi inte har haft någon kontakt men de e bara för han har varit jätte snäll mot mig dom gångerna jag har träffat honom! Men nu ska jag berätta om dagen J


Jag hittar dit utan problem, var väldigt lätt att hitta dit. Man svängde nästan efter man åkt förbi Nordens Ark. Johan kramar om mig och säger att de e väldigt roligt att jag kommer. Mia kommer dit och kramar om mig och säger att de var väldigt längesedan vi såg. Hon såg precis ut som hon gjorde för flera år sedan. Inte förändrats något och de har inte johan heller. Jag träffar hans barn, Linnea och Rasmus. Rasmus var en liten båkstake men en rolig prick en.. Kunde inte sitta stilla. Hihi. Linnea var lik mig. Läskigt likt mig kan jag säga nu i efter hand. Men nästan direkt när jag kom dit så gick vi ner till vattnet för att barnen skulle bada. Vi träffade även Lisa. Det är min "syster Susannes" dotter. Hon var jätte trevlig och söt. 13 år var hon och nyfiken och pratade med mig. Det tyckte jag var jätte skoj för jag visste inte ens att hon existerade. Men i alla fall., jag fick pratat väldigt mycket med Johan, om sådan jag ville höra, sånt jag inte ville höra och så är jag på god väg och lära känna honom. Det tycker jag är väldigt roligt. När vi skulle tillbaka till husvagnen träffade jag Susanne. Pratade lite lätt med henne, men hon sa att hon skulle komma förbi lite senare och prata. Hon hade nyss tagit motorcykel körkort så hon och hennes man skulle ut och åka lite. Väldigt mysig var de när vi skulle äta, för vi åt med Johans bästa vän och hans två barn, Ida och Max. Max var en busig liten sak som inte kunde sitta stilla och Ida var verkligen tvärtemot! Men efter middagen satte vi oss nere vid deras husvagn igen och prata bara. Jag busade lite med Rasmus och pratade lite med Linnea. Känns som att jag fick bra kontakt med dem (: efter kaffet och glassen åkte jag hem vid 19 tiden. Mycket är i tankarna, och jag måste smällta dagen. Jag ska troligtvis träffa dem igen nästa helg för då är jag ledig! Då ska min syster Therese vara med också!


Senare på kvällen när jag varit hemma så åkte jag och syster ner till fjorden för att kolla läget. Mycket utlänningar och små skitungar på staden. Jag kände mig verkligen gammal måste jag säga och jag ska bara fylla 20 år. Syrran drack lite bärs och vi såg en kille spy. Jag fick kräkningar. Jag kände verkligen inte en ända på staden, verkligen ovanligt. Syrran hälsa på allt och alla.. skoj! (:


Träffade Johan H och Tina sen på kvällen, mys! (:


Nä nu ska jag sova, en ny dag imorgon med jobb som startar klockan 14.30 men jag får  träffa caroline iaf (: skoj skoj..


Natti puss :)

Kommer lite bilder här med om nu är nyfikna! :)


Broder Johan!


Rasmus och deras hund (: pussgaalen hund :D



Mia gör sig till på bilden och deras dotter Linnea med hunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0