Klagomål av alla

Hej everyone!

En ny dag och den har varit skit! De började redan imorse när en kollega på jobbet som ska försöka köra över mig hela tiden och hon lyckas tyvärr. Det är ju inte bara jag som tycker så här och de e väldigt skönt att du är på min sida carro(: Hon förstörde verkligen hela min dag, det blir tråkigt att vara på jobbet när jag känner så här, och de e inte bara jag som tar illa av mig, de känns som att jag tycker de känns tråkigt att gå till vårdtagarna då bara, för jag blir bara deppig av det. Men när jag åkte hem i alla fall svängde jag av på Ö&B o kika lite J finns mycket man vill ha, men som jag inte har råd med just nu för jag har 108 kronor på kontot att klara mig tills den 25e. SEGT! Men men, fattig student som sagt (:


När jag kom hem blev de inte mycket bättre de, då blev de tjaffs, man får faktiskt tänka på vad man säger! Det sårar faktiskt, inte mitt fel att vi inte pratat nu sedan klockan 4!

Men efter vårat bråk så gick jag ut och tvättade bilen och storstädade den inombords. (: Nu är bilen jätte fin! Efter de cyklade jag till Egon och sprang en rundan, kondisen är ju inte som den var för ett år sedan, men det kommer väl(: de var riktigt skönt o springa där ute i spåret, jag har saknat det och de är så fint där. Under turen så kom stora skurar, så jag sprang i spöregn, men de var faktiskt riktigt skönt (: jag tog dock 2 allergi tabletter innan jag stack ut, så de var bra.. Får köpa nya imorgon! (: Idag har bara jag ätit 3 mackor, 2 nektariner! Hoppas du får som du vill, svält!


Orka att folk håller på och klagar, jag orkar inte att folk ska dra över sina problem över andra, folk har tillräckligt med egna problem. HERREGUD!


Jag har bara försökt göra bra saker idag, vara alla till lags, men de enda jag har fått är skäll! Hur jävla skoj känns det! Ingeting duger åt er, i såna här stunder önskade jag faktiskt jag vore i Karlstad, där har jag mitt egna! Inte ens hör man " vad duktig du är" eller "vad bra att du gjorde det". Känns ju så där tråkigt, men de är väl sånt man får stå ut med.

Undra vad morgondagen har att erbjuda, jobbar i alla fall klockan 16-22 med Thomas. Ska faktiskt bli roligt att jobba kväll. Nä nu ska jag lägga mig i sängen och se på Allsång på Skansen! 

 Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Tina

Tråkigt att höra om din dag gumman :( Du är bra och du är duktig. Det vet jag! Och du ska inte ta på dig en massa skit som inte är sant. Du är den bästa och det finns ingen finare människa än dig! <3

2009-07-07 @ 21:11:05
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0