Lillfredag

Heej hej,

Idag bröt helvetet loss, jag har varit förbannad, ledsen, besviken, glad. Ja de har varit en mysko dag. Förmiddagen o halva eftermiddagen var rena helvetet. Hoppas du vet om de! TÄÄÄÄNK innan du säger något är ett råd.. men resten av eftermiddagen o kvällen har varit riktigt roligt faktiskt :) haha, innan vi sluta satt jag o thomas o snackade om äckliga stunder som har hänt när vi jobbat, fy fan var roligt, trodde jag skulle skratta ihäl mig :) Får se hur dagen har att erbjuda imorgn :)

Mat idag: 1 dubbelmacka med sallad o tomat o ost. 1 nektarin, flingor o youghurt - på jobbet. 2 nektariner när jag kom hem.. såååå nu har DU koll!!!!!!!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Barret

Mariella Johansson! Jag tycker faktist att du äter för dåligt! Nu blir de snart att du får komma hit så ja får ge dej mat ;) haha.. puss älskling <3

2009-07-09 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0