Motorcross Vm 2009 - Glimminge stadio

Hola!


Jaadå var de ena ett tag sen jag skrev här, men de händer ju så mycket och jag känner att då har jag ingen lust att sätta mig vid dator..


Fredagen: Just denna helgen så har jag haft fullt upp minst sagt, på fredagen var jag på Mollön tillsammans med mor och far och våra grannar, familjen Kamperin (: roligt o plaska i vattnet o leka som om man var 7 år igen. På kvällen vid nästan 20 tiden kom Tina till mig, vi var hemma och åt och sen åkte vi och tog en liten kvälls dopp vid Mollön. Hoppade från hopptornet och lite mer, skit skoj, haha! Sedan åkte vi och hälsade på Johan, spelade lite Kubb och sedan blev för mig att åka hem och sova. Blev jätte trött.


Lördag: Nästa dag åkte vi till Torp och shoppade, jag köpte mig ett par jeans shorts o en vit tunn tröja på gina som jag hade på cross vm på dagen. Sen köpte jag mig en fotlänk och ett par nya solbrillor. Allt hade jag på Glimmingen vid cross vm, perfekt för det varma vädret :) Det har varit skoj och bara sitta där och titta på folk och höra allt brummande. Underbart, detta har jag verkligen saknat och längtat efter (: På kvällen åkte jag, Tina och Caroline upp till glimmingen igen för att kika på lite fulla folk o se om de händer något skoj, verkade vara rätt lugnt iaf. Jag drack ju inte denna och så hade jag lite längtat från förra året när jag var där och festade med Nathalie och Jenny H. Då kan jag verkligen säga att jag hade de roligt! Full go o Glad med ETT trevligt sällskap, som jag även såg denna gång. Det är exakt ett år sedan jag sprang ifrån polisen stod, efter att jag o en hade satt oss på marken o vilat lite :O, det är ett år sen allt hände som jag minns mycket väl  That's the past, i live in the future! Men vi åkte hem tidigt denna kvällen,


Söndag: lala, hände lite saker på morgonen, nämner jag inte här :P men personerna inblandade vet, men de slutade med att jag åkte till Glimmingen på morgonen. Gick upp klockan halv 5, för att sedan vara vid crossen klockan halv 6. Fy fan säger jag bara, men skoj var de när man väl kom fram! Jag och Sara Nilsson skulle stå och sälja biljetter tillsammans och jäklar vilket team vi var! Sålde slut på 650 vuxen biljetter o man kan säga runt 300 barn biljetter o många pit-pass. Ah mycket var det iaf :D Sara skötte matematiken och jag skötte biljetterna ;) hihi! Tina kom vid 1 och då hade vi precis stängt igen biljett kassorna efter att alla vuxen biljetter var slut. Totalt 22000 + människor har varit och tittat på Motorcross Vm helgen 5-6 juli! Tina hjälpte mig sen på eftermiddagen o städa mitt rum, tack gumms J o sen åkte hon vid halv 8 tiden. Kändes dock lite tomt när man skulle sova, ingen som tjöta när jag skulle sova :O hihi. Det var denna helgen! 


Tack hej! 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv för denna helgen och för allt! (du vet vad jag menar) Kommer sakna pratstuderna med dig <3

Puss, love you <3

2009-07-07 @ 20:29:12
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0