nemas problemas

Ja, vad ska man säga. Allt känns väldigt snurrigt och jag har ont i magen på grund av det. Det som hänt de senaste 2 dagarna har varit rent för jävliga. Inte ofta jag får sådana vreds utbrott att jag gör sönder något eller slå till något, jag tror de har hänt 3 gånger i hela mitt liv. Och jag måste säga att de kändes väldigt skönt. Jag är alltid den som stängt inne när jag varit ledsen eller gömt undan känslorna. Men denna gång ville jag verkligen visa att du gjorde mig ledsen. Jag vet att du menade väl med de du sa, men du vet själv att de inte var rätt tidpunkt. Vi båda har haft de jobbigt, jag med jobbet och du tydligen med du vet vad. Om jag visste de kanske de inte hade blitt så stort som de blev. Men jag blev verkligen chockad, besviken och väldigt ledsen på dig! Du utryckte dig verkligen fel! Sårad. Detta e verkligen något jag måste fixa själv och du kan inte hjälpa mig något. Jag vet själv att de är ett problem men jag måste klara av det själv, så länge måste du acceptera det. Det är faktiskt inte så enkelt! Det är enkelt att klandra andra och tala om för dem att det är ett problem men det är mycket svårare att förstå det själv. Jag vet om det och jag ska göra något åt det. Jag vill inte ha det så här jag heller. Jag blev mycket ledsen för att du har dragit upp de så många gånger under mitt liv, det sätter faktiskt sina spår. Det räckte med de och jag hoppas att de var sista gången, för jag vill inte höra det igen. Jag vill faktiskt inte ha det så här!


Usch, imorgon är jag ledig, och sen i övermorgon jobbar jag dag igen tillsammans med kvinnan som jag inte vill jobba med! Jag ska faktiskt förklara att hon inte får hålla på såhär. Jag orkar inte med det. Jag är inte någon man kör över! Usch, o på måndag kväll ska jag jobba kväll tillsammans med henne. Det är tur man inte ses så mycket nu när man får jobba själv! (: hihi.


Nyss har jag sett på film med min syster och Sanna. Ni ska veta att de kändes väldigt skönt att bara få slappa av lite och mysa med några man älskar! Vi såg en dans film som heter center stadge - turn it up tror jag de var (: och en barn film, chiuahaaaa. För sannas skull ;) hihi. Men nu ska jag lägga mig i sängen och se ytterligare tv!


Haaj !   



den manliga huvudrolls inhavaren, spanade syrran in rejält! hihi.. (A)


Kommentarer
Postat av: syrran

haha men han va ju så jävla läcker.. å dansa bra gjorde han..du va inte så dålig du heller..

2009-07-10 @ 17:23:55
Postat av: Mariella

hihi, jag vet väl de (A)

2009-07-10 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0