Pff, vilken dag!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Elisabeths dag idag.
Idag fyller min Bettan 20 år! woho.. alla börjar bli så stora.. (:

Nu är jag nyss hemkommen från bion här i uddevalla.
 har varit och sett på Sommaren med göran med
min syster och Sanna. Filmen var bra, men inte så jätte
bra som jag har fått för mig att den skulle vara men..
3 av 5 solar får den av mig. Sen skulle ni ha sett snyggingen
som satt bredvid mig. Snyggaste killen ever. Han var stor och
tjock, luktade rök, såg ut som han hade levt i skogen i 50 år
, gick med
en stickad kofta som såg ut att den var gjord för 50 år sen den med..

Hostade och harklade sig och usch, det var väldigt äckligt! Tror min syster
blev lite småförtjust i honom faktiskt! Kände mig elak när man inte kunde sluta
skratta men alla titta på honom och rulla med ögonen o skratta lite.
Det finns sånna människor med! :P

Sen åkte vi och köpte mat som vi skall ha med till min bror imorgon!
Det ska bli skoj att träffa honom igen och att vi får tillbaka kontakten jag och han.
Eller tillbaka, vi har aldrig haft en kontakt men att vi får en kontakt han och jag.
Sanna kommer kunna leka med Linnea och Rasmus medans vi tjötar och
dricker lite kanske (: hihi.

Min oturs dag idag! Varje gång det är den 31 juli händer något dåligt mig.
Förra året var de krocken och i år var de väl att jag kom försent till jobbet
usch,..

NU ska jag lägga mig i sängen, ha en bra helg!

Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0