Söndag..

Japp, då har mina föräldrar satt sig på flygplanet i Arlanda. Dom ska åka till sitt andra hem är i Europa, det vill säga Los Boliches i Malaga. Den bästa platsen i världen enligt mig. Jag har så mycket minnen där ifrån och jag hade gjort vad som helst egentligen för att fått följa med dit, men icke. Jag måste ju jobba för att få pengar till Thailand resan och lite så..


Så när jag vaknade i morse så var allt väldigt ensam. För när jag vaknar brukar jag alltid ligga och lyssna efter fötter som går nere i köket, några röster som samtalar eller någon som skramlar i skåpen. Men denna morgon var helt annorlunda. Det var väldigt tyst, nästan för tyst enligt mig. Men iaf jag har inte gjort så mycket idag. Var och handlade mat på maxi vid 12 tiden. Såg Petras bil (:. Sen har jag suttit framför tv. Hoppas inte mitt liv ska se ut så här i 2 veckor :P för annars vetefan, jag kommer få damp på allt och alla. Jag har något konstig känsla i magen, kan de vara från de i helgen ? lr e de magkatarr/ångest för något? Jag vet inte, får prata med syrran när hon kommer hem : )


obs. mitt internet suger, jag kommeri nte in på sidor.. så de kommer nog dröja med inlägg tyvärr :/

Puss  </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0