Systrar till döden

Min syster har hjälpt mig nu med något så underbart. Min ångest har släppt till en visst del men mag ontet finns kvar och börjar hoppas på att se det bättre nu. Förhoppningsvis börjar jag se de på ljusa sida och att de hon hjälpte mig kommer att bli riktgt bra! Hon är en riktig pärla min stora syster. Tur jag är som har henne och hon ställer upp i vått och tort. Hoppas jag kan sova bättre på nätterna, nu skall jag bara få ett svar från gubben så skickar jag in det! Längtar tills det är över. Älskar dig syster (L)



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag hoppas du har rätt! Även om det är bombattentat nere i Spanien just nu så hoppas jag att allting kommer gå bra med flyg och vistelsen där nere... för både mig och min bror! Har du läst DN? Ujuj, hoppas det inte kommer att påverka alla flyg dit ner!

2009-07-31 @ 16:07:28
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0