Mycket snack, o lite verkstad

Det har varit en omtumlande helg. Mycket har hänt men jag är fortfarande densamma, trror jag, fast med mycket fler tankar en innan. Behöver sätta ihop alla pusselbitar och bestämma hur de skall se ut!

Men i alla fall, igår efter jobbet så åkte jag ner till fjord festivalen för att träffa syrran och lite folk. Riktigt roligt var det och en rolig syster hade man som var på snurren. hihi. Vi var på dans golvet och så tog vi kort på systrarna graf. haha.. xD
Sedan åkte våra kära vänner hem, men vi hittade snabbt vår bror Martin som vi satt med resten av kvällen inne i öltältet med. Pratade om allt möjligt och skoj att kunna umgås lite med honom faktiskt! Jag gick runt och träffade lite folk jag kände också. Trodde jag inte kände en ända men de visade sig iaf att de var någon mer än vad jag trodde.. :)
Senare träffade vi några andra kompisar till oss, som vi umgicks med. haha. Säger bara att de tar inte 8 minuter att gå från Pingvin in till Kampenhof xD Men iaf, det blev en rolig kväll trotts allt. Träffa massor med folk på stan som man bestämde att man skulle ses med, men vi får se hur de blir med det. Mycket snack och lite verkstad är det med fulla människor ;)

När jag väl kom hem och hade lagt mig på kudden kunde jag inte sova. Blev frustrerad på mig själv och jag somnade nog inte förän vid halv 5 snåret tror jag. Mycket jobbigt säger jag bara. Sedan imorse blir jag väckt av en massa sms, ännu mer frustrerande! haha.. klockan 2 idag, sticker jag till jobbet. behöver snacka lite med syrran om gårdagen med.. Mycket i tankarna nu som sagt!

24 dagar kvar till Karlstad
4o dagar kvar tills 20 år
131 dagar kvar tills thailand (:




Syster, tom och jag


Syster krille och nisse



Bror Martin o jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0