Atjo Atjo prosit..

Hejsan!

Jani, verkligen har det hänt mycket på en vecka. Jag har knappt suttit vid datan och ni ska veta hur gött det känns! Ja, vart ska jag börja att berätta, slutet av veckan först eller ska jag börja med början av veckan, eller jag menar mitten av veckan ?  Jag tar mitten...

I onsdags var jag ledig och tog mig en tripp till lilla Fotskäl, Ja icke var det stort ska ni veta. Men de var fint och väldigt skönt att komma till landet faktiskt. Tina och hennes mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem till henne, men inte stanna vi länge där för att vi skulle åka och bada. Vilket verkligen var jätte skönt, för man var rätt varm efter 3 h tåg. Men jag hade min bok som verkligen är jätte bra,! Sedan hände inte så mycket, vi sparkade boll och så grillade vi. :) på kvällen somnade vi till en film! haha vadå trötta.. När vi vaknade på morgonen så lade vi oss ute på gräset och solade tills jag skulle åka hem, Fast vi bakade kladdkaka och lagade mat oxå :) Åkte hem klockan kvart över 3 <3 3 timmars tåg resande väntade framför mig och min bok, skit bra måste säga de igen! :P Syrran plockade upp mig vid stationen och vi skulle åka till Landbadet för att de var gympa där då. Men jag sträkte mig i lårmuskeln innan jag änns skulle ta första steget på träningen så de var bara för mig att sitta snällt bredvid.

 













I fredags var de jätte jobbigt att ta sig upp för att jobba, men jag gjorde det! Slutade som tur var 12.30 och då åkte jag o Barret och köpte lite fika och åkte till stranden där vi sedan låg en stund och solade! Brände mig de gjorde jag, ryggen är aj aj! men de e bra, den behövde ha färg, för den har jag ju inte solat något. :) Sedan åkte jag hem vid 16, för att äta och duscha och sedan skulle jag dricka några cider. Men vi drog sen ner till museeparken för att dricka lite. Men de var kallt och så fick vi en ny kompis på köpet, Stefan hette han. Han var skit trevlig:) Hade nga video klipp på de, men youtube neka dem för de var för långa :/ ska försöka klippa! 





Nä nu går jag och lägger mig, skriver klart imorrn :) puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0