dålig uppdatering!! :)

Jag har inte kunnat skriva ngt blogg inlägg förrän nu, otroligt att jag ändå lyckades ta mig så här långt till där man skriver inlägget. Vårat internet funkar jätte dåligt, msn och så funkar, men inte när man ska gå in på sidor. :/

Men i alla fall, de jag har gjort den senaste tiden är i Lördags så jobbade jag på dagen och sen på kvällen blev det fest hos Lina och sen utgång på Trägårn'. I söndags åkte jag och mamma ut till mormor för att hennes tvättmaskin hade gått sönder och det var vatten överallt, fy fan vad pisseblött alla mattor var :S så där fick man gå som städkärring. På eftermiddagen lagade jag mat och sedan åkte jag och syster, och sanna och tränade på friskis vid Landbadet, det var jätte trevligt.. =) Idag har jag varit i Svanesund och varit på hygien och medicin kurs, så nu kan jag allt om de ;)

nu ska jag vara med min kusse o mormor :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Miss U babe ;)

KRAM

2009-06-16 @ 17:16:15
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0