Jobb + fest

Ajjemen, gick upp klockan 05,30 idag, och det var riktigt jobbigt att gå upp. Efter snozz nr 5 kände jag att jag var tvungen att ta mig i kragen för nu jäklar ska jag åka till jobbet (: En väldigt lugnt dag blev det och tur var väl det, för jag kände verkligen inte för att jäkta med något :)

Nu strax ska vi åka och hämta melanie på macken och sen åker vi till affären för att fixa slö dryck och sen sticker vi till Lina för där jävlar ska de festas. Var ju äna ett tag sen, ska bli intressant o se hur kvällen slutar och hur man kommer hem för inget sådant är planerat;) tihi..

Ciao basterds!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e duktig som jobbar och sliter ;)



Verkar som du har det bra hemma?! ;) Ringer dig nån dag snart och får lite uppdateringar om livet. Saknar dig!

KRAM

2009-06-14 @ 12:17:06
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0