Liseberg

Tjingeling!! :)

Igår åkte jag och Carro till Liseberg, som jag har sett i fram emot detta och mycket skoj var det också. Vi åkte allt som gick att åka förrutom frittfall och någon annan som man satt i typ en gunga. Dom ville inte carro åka och jag vill ju inte åka själv. Som vi spelade och skoj var det också. Speciellt skoj var det när vi spelade första gången på Center. Jag säger att jag verkligen inte villa på Center för det vann vi stjärnvinst förra gången och jag är trött på sånt. Och jag spelar på nummer 13 som jag lovade mamma, jag vinner! Kan man se mer missnöjd över en vinst. Tur som de var, var det inte stjärnvinst utan det var bara andra vinst och det blev två rullar. Dom två rullarna ligger i köket nu och dom får nog ligga där tills pappa äter upp dem för jag vill inte ha dem :) Visst gillar jag center men jag har verkligen tröttnat på dem ;P Sen så gick vi runt där och de var väldigt mys. Jag har haft en väldigt underbar dag tillsammans med carro, detta var en dag hon och jag behövde. :) Nu kan jag bocka av en sak jag skulle gjort till sommaren iaf och det var att åka till Liseberg!

Lite bilder:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0