Att vakna

Här e jag, den ni väntat på :)

Sån här morgon som jag vaknade på idag hatar jag, jag hatar
att vakna med tårar i ögonen. Jag drömde att min mormor hade
dött. Och det vill jag ju inte att de ska hända. Vill ju att hon ska leva.
Det skuma var att när jag drömde om detta började jag vakna. Så när
jag vaknade helt så var det första jag kollade var om jag hade tårar
i ögonen och det fanns det. Att det man drömmer om kan bli en verkligen
känsla är otroligt. Inte att man bara drömmer det där uppe utan att
det kommer ut och man göra något fysiskt av det. Mormor, du ska vara
vid livet många år till. :)

Ìdag så ska jag nu ta och äta en stadig frukost framför tv, sen åka ner till
friskis tillsammans med micke och gyma lite innan vi ska på spining.
It feels grejt. Sen blir det nog hem och jag måste plugga!!!!!

JAG SAKNAR INNEBANDYN nu bara så ni vet. Att bara få spela
på planen och ta bollen och springa med. I love it. :) Älska
HAIF <3


Puss i rocken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0