Gestaltingsvecka - Dans

hej hej!

ah ni, det var riktigt längesen jag skrev här nu, men de får väl försöka bli ändring. Jag har skrivit lite på min andra blogg www.marreparr3.blogspot.com. Men ah, de har inte blivit så mycket där heller. Det är ju ändå denna bloggen jag vill använda, men jag vill ha en snygg design. Då hade det på något sätt varit lite roligare att skriva också. Tror jag iaf. :)

Förra helgen var jag i uddevalla för att överraska Barret på en fest hos Danne. men så blev det inte, hon dissa oss för en annan fest, men skoj hade vi ändå :P Sedan dagen efter, dvs lördagen åkte jag hem till karlstad och festade med mina brudar där, Jessica, Michaela och Pernilla var där på besök :) det börja bra, sluta mindre.. men men, det är glömt nu :)

Denna veckan är det Gestaltningsvecka. Jag har fått dans, och de e jätte skoj, :) vi är super duktiga ^^ och imorrn är allt klart :) då e de bara att sikta in sig på pluggandet.. hehe..


Kommentarer
Postat av: Micke

Naw vilken söt bild :)

2009-03-06 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0