Kursstart

Idag hade vi kursstart i kursen Natur och hållbar utveckling. Till en början tänkte jag nej, naturkunskap och sån skit, det vill jag inte hålla på med igen, jag gillar inte äns kemi, biologi, fysik och teknik. Hur skulle detta gå var det ända jag tänkte. Men jag får hoppas på att folk jag känner vill hjälpa mig, har ju några naturkunskaps nördar till kompisar, ta inte illa upp. =)  I kurslitteraturen ska vi läsa denna stora engelska bok, hoppas det går riktigt bra :) ska sätta mig och börja läsa första kapitlet som kommer ta mig 3 h, men det får väl gå, jag har ju själv valt att gå på universitet och jag får faktiskt börja ta tag i saken! Skärpning nu Mariella Johansson.





Idag ska jag inte göra så mycket faktiskt, jag skippar att att träna. Tappade lusten imorsen när väskan var borta : / och då sket sig hela dagen. Det känns det lite bättre för att vi fick sluta skolan ganska tidigt, och tidiga dagar gillar jag. Plus jag har ont i magen efter all alkohol i lördags, jag har inte druckigt så mycket på väldigt länge. Visst jag dricker när vi går ut annars, men i lördags var de rejält, men de blev en rolig fylla och sånt gillar jag :) Men nu ska jag sticka och städa, eller försöka, och sen läsa och senare gör jag väl någon go mat som jag förtjänar från min hårda helg! hihi :)

Pussen o kramen

Kommentarer
Postat av: Anna

sv. Haha nej det får han absolut inte! man ska visa vart skåpet ska stå.

2009-03-30 @ 14:37:41
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: Anna

sv. Haha nej det får han absolut inte! man ska visa vart skåpet ska stå.

2009-03-30 @ 14:37:47
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0