Melodifestivalen ? fiasko :D

heej..

Vad fasiken hände igår, jag och sandra satt och kika på melodifestivalen,
eller låg,, hon i sin säng och jag i soffan. Men varför blir aldrig melodifestivalen
som man vill, aldrig vinner dom eller den gruppen som man hejjar på, utan
någon heeeeeeeeeeeeeelt annan.. Men bara för man inte tyckte något speciellt
om låten som vann så kommer den säkert gå långt i eurovision.. :)

Idag blir det inget speciellt, låg lääänge kvar i sängen men nu har jag gått upp och
ätit lite mat och ikväll eller på eftermiddagen blir det gympa med michaela, plugga
och packa. :) eller packa kan jag göra imorrn för jag åker ju imorgon.. :) Home! ;D


Kommentarer
Postat av: Micke

Den BÄSTA låten vann! Jag är såå glad att hon vann! Wieee! :D

2009-03-15 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0