Operation

Hej hej,

Ja då var jag hos läkaren imorse här i Karlstad på ÖNH avdelningen. Hon såg mig i halsen och ställde massa knas frågor och jag fick fylla i formulär. Men nu är det bestämt. Operationen blir nog inom 4-5 veckor. Kanske till och med lite tidigare. Det är skönt att det är innan sommaren i alla fall, men jag skulle ringa om en vecka och beställa tid. Nu ska dom nedrans halsmandlarna bort förevigt. jag vill inte ha mer ont. har haft ont till och från hela denna veckan när jag varit i Uddevalla. =/ Men men, fick ta ett blodprov för att se vilken blodgrupp jag har och sen gick jag och mamma ner och fikade. :) Sen drog vi ner på stan, och vi shoppade lite granna. :) jag fick mig ett par chinos och en Buskowski nalle av mamma för att hon ville att jag skulle tänka på henne när jag såg nallen, :) men jag tänker allt på mamma ändå :) mamma köpte sig en jätte fin lila tröja som man knyter fär fram och så köpte hon bebis kläder :) en där de står gullunge på och ett par jeans! :) super sött.. ÅÅh nästan så man ville ha bebis när man kolla på alla kläder:.

Vid 16.00 blir det att träna gympa med Michaela :) hon kommer snart med film och så ska vi tjöta och hon ska köpa choklad tror jag visst oxo ;)



Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Michelito

Mmmh Choklad <3 Jag skulle sluta med godis ju, men under en viss tid på månaden får det faktiskt bli ett undantag!

2009-03-23 @ 12:40:03
Postat av: Fiia blge

Gud du kommer må så mycket bättre bär du får bort halsmandlarna...Jag har inte fått ont i halsen mer än 2 ggr o jag tog bort de för flera år sen =) Ont i par dagar efter men helt klart värd! :)



Hälsa mammsen o krama tess ...

2009-03-23 @ 22:29:23
URL: http://www.lyckliiig.blogspot.com
Postat av: Fiia blge

Gud du kommer må så mycket bättre bär du får bort halsmandlarna...Jag har inte fått ont i halsen mer än 2 ggr o jag tog bort de för flera år sen =) Ont i par dagar efter men helt klart värd! :)



Hälsa mammsen o krama tess ...

2009-03-23 @ 22:31:50
URL: http://www.lyckliiig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0