Söndag dåva!

Japp! då var man tillbaka i K-town eller i The Crown så att säga.
Allt ser ut som vanligt. När vi stannat bilen och skulle gå mot huset
så såg vi två polis bilar, ja allt är som vanligt :P haha
Nu sitter mamma i soffan och köser tidningar och ser på sporten
medans jag ligger i sängen och skriver detta.

Jag har kört idag till karlstad. jag kände för detta för att jag inte för
köra så mycket bil annars här uppe :)
När vi kom fram så gick vi och handlade vi, sen fika vi och sen
städa vi lägenheten från topp till tå. Nu är den mycket fin och städad
Ikväll blir det Beck med godis och påskmust.. Bara jag och mammi <3
puss o godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja usch! Såg det på nyheterna med affären och de. Och jag hoppades på att du inte var inne iden affären just då. Det verkade ju skit läskigt :S

Puss stumpan <3

2009-03-23 @ 09:46:15
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Polisbilar i all ära, men yxslagsmål och mordförsök är jag härdad med ;)

2009-03-23 @ 12:16:34
URL: http://jennyfant86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0