Söndag, en onödig dag

Igår var nog den allra roligaste kvällen någonsin i karlstad!! :)
Först var det mys men michaela, vi gjorde kycklingsallad o kolla på Hogan knows best på Mtv hela kvällen och michaela dansade till sin reggeton. Eller snarare hon shaka/skaka på röven som fan.Sen starta vi alkoholen som vi inte trodde skulle räcka men ack så fel vi hade, :) och senare hitta vi bussen till nöjesfabriken. Roligaste kvällen någonsin!! hahaha :D Synd att den tog slut så snabbt :P


Söndagen dåva, jag vaknade tidigt, allt bara snurrade, jag ställde mig upp men det gick inte så jag la mig igen, och då snurrade det ännu mer. Men men, jag har suttit för mestadels vid datorn och i sängen. Åt en pizza med Jenny det var gott, men trött som satan blev jag, så när jag kom hem sov jag 2h, det behövdes, jävlar så trött:) kan egentligen gå och lägga mig nu o sova för natten.

Jag ska snart sätta mig och läsa lite i en bok vi ska till nästa kurs som börjar imorgon, bäst att passa på! : / Gillar inte naturkunskap :'(

Natti Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt lilla fyllo hahahah men härligt att du hade skoj..puss

2009-03-29 @ 22:21:29
Postat av: syster tessan

ditt lilla fyllo hahah.. men härligt att du hade skoj.. puss

2009-03-29 @ 22:22:30
Postat av: Micke

Haha, Michaela shakade som faahan till sin reggaeton. Synd att Mariella inte ville vara med ;)

2009-03-29 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0