Tonight I'm gonna take you higher!

Hej hej!

Yeah, sitter och lyssnar nu på den med Star Pilotes från melodifestivalen
Den ända bra låten typ, eller den ända låten som går att dansa till, och
den gick inte äns vidare. Lite tråkigt tyckte jag faktiskt..

Hm, dagen har väl bra. jag sa till mig själv att jag skulle börja plugga idag
men icke sa nicke när han drog ett strö. Men vi hade föreläsning idag.
Det var trist som fan, men jag stod ut de 2 timmarna, har ju gått ganska
mycket tidigare på föreläsningar, men nu klara jag mig igenom tack vare
min mobil och mina spel där.. TACK FÖR ATT MOBILEN FINNS haha :P
efter de så gick jag och micka till konsum handla lite smått och gott och
sen så åkte vi ner till friskis och svettis och gymade och var på gympa
medel pass
vid halv 7. Det kändes mycket bra ska ni veta :) Mår så
mycket bättre efter jag har tränat.

hehe, min gulliga granne Cissi har skaffat msn, det tycker jag e coolt
för en dam på 35 + att ha :)

Natti! :) Puss


 SAKNA SOMMAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0