Uddevallas Pärla, Strandpromenaden

Hej hej,

Idag så har jag inte gjort ett dugg verkligen. Jag vaknade av att dom ringde
på jobbet och frågade om jag kunde jobba imorgon, det tackade jag ja till,
så Jennifer, sötis, vi ska tajma in en ny tid för oss två :)
Sen så har jag legat i vår gamla fotölj ute i solen ah, hela dagen verkligen.
Har blivit lite röd i ansiktet och på armarna. Men så blir det när man sitter i
t-shirt och uppdragna byxor. Nu är de sommaren som väntar:)
Blom knopparna har kommit och hos mormor har tydligen snödropparna
kommit. Det låter bara för underbart.!:)

Om en liten stund, 40 min, ska jag ner till strandpromenaden med Angelica!
Gå där som vi brukar göra och prata, hon ska tydigen ta med sig kameran :O
så, då får jag nog ta och fixa i ordning mig nu så kan hon ta några fina kort i
alla fall på mig (A) haha..

Oj mamma skricker där nere att hon såg en nyckelpiga, och att hon tog kort på den
what säger jag bara, Jag blir bara mer och mer glad! Bästa dagen sen fredag/lördagen^^.



Hej hej!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0