Dagens..

Dagens knark : Trådlöst
Dagens mat: Grilladkorv hittils ;P
Dagens låt:Nomy - Hold your head up high
 Dagens besök: Hm, Ända som varit här var Jochen o han har fixat datorerna =)
Dagens humör: Mycket bra ! =)
Dagens händelse: Träffa den berömda Pricken
Dagens fundering: vilken film ikväll? :P men nu vet jag ;)
Dagens framtidsplan: Great life ;)
Dagens saknad: Varför ska jag sakna någon, jag har alla jag behöver! :)
Dagens måste: Stå emot mariella! ;)
Dagens ångest: Na, inget faktiskt ;)
Dagens klädsel: korta gråa mjukis o linne
Dagens aktivitet: Bio i gbg ikv med coolingarna :)
Dagens bästa: Träffa 2 gamla goa puddingar ikv ;)
Dagens värsta:  Nä inget :)
Dagens beroende: Inte ett jävla skit =)
Dagens insikt:  hihi, inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0