Kött!

Igår på morgonen var de dags för att göra salstentan. Herregud, blev chockad över all säkerhet :S dom kollade på legget 3 gånger.. 1 gång när man gick in, 1 gång när vi hade fått papperna och sista gången när skulle lämna in papperna. Sjukt.. Efteråt snackade alla efteråt, sen drog jag Emelie, och Jessica ner till stan för att köpa present till Peter. Sen mötte vi upp peter och Fredrik på donken och satt o snackade lite granna..
Efter det blev det 3 timmar i solen på balkongen med sofia i solen. Helt underbart. Sibe och Emil kom dit med lite goa frukter. så mumsigt, kändes som att man var utomlands på kronan. Fast det är man ju nästan oxå. ;) haha
På kvällen blev de Kubb med Jessica och Peter. Skoj, haha, '



Underbar natt hade jag, riktigt go sömn måste jag faktiskt tala om, förrutom 1 mardröm, USCH! Men iaf, nu strax ska jag åka ner till stan och möta upp Nathalie och hennes vän Billy. Dom är här uppe och ska tävla i bugg har jag för mig. så duktiga så är dem. :) egentligen är de bara 5 dagar sen jag träffa Nathalie, TRÄGÅRN! ;) haha..
och imorgon kommer Bettan till Karlstad, henne måste man verkligen träffa :) Så skoooooooooooj =) hihi.. men nu måste jag sticka,, Dom har ju ändrat buss tiden så nu är d einte bara att gå ner till busshållplatsen och så kommer en buss. Nu måste man verklgien passa dem! :/ Segt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va, har de ändrat buss tiderna??? SEGT VERY!



Saknar dig, snart ses vi! KRAMAR

2009-05-21 @ 18:00:30
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0