Min Lediga Dag

Det blev en underbar promenad med Sandra till stan. Det var en skön promenad med sol och värme som tog precis en timma. Kan säga att de kommer bli sådana fler promenader ner till stan framöver. Kanske inte världens roligaste sträcka men perfekt. Alltid roligt att gå och filosofera med Sandra och prata om allt som far och flyger inuti min skalle. Skönt att hon har kommit tillbaka till vår Krona! :) När vi kom ner till stan var vi förtjänade en cola och en glass för de var väldigt varmt och svettigt faktiskt. Solen tittade ju fram och då stekte den :) Efter vi var där så åkte vi till skolan för Sandra skulle låna böcker och jag skulle kolla upp en sak men de blir av en annan dag istället. Sen var jag och Sandra lite busiga i skolan, men de är en hemlighet. Jag och Sandra är inte alltid guds änglar, men vafan, man är fattig student ;). Efter vårat bus var de bara att gå hem och äta. S håller på och möblerar om så jag ska gå in sen och kika hur de blir, och förhoppningsvis för man en kopp kaffe (A) Känns som att jag och Sandra lever ihop när man läser detta. Som de kan bli, men de känns bara skoj! :) 


  

 

 

Kommentarer
Postat av: tessan

Vad har ni stulit nu?????

2009-05-06 @ 16:04:52
Postat av: mariellas stora syster

Kan det va toapapper eller nått som en fattig student behöver..hahaah

2009-05-06 @ 16:06:27
Postat av: Mariella

hahahaha, neeeeeeeeeeeeeeeeej xD

2009-05-06 @ 16:55:59
URL: http://marreparre89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0