Mycket skratt o lite tårar.

Tjingeling! :)

Igår var de slingring på sandra som blev ursnygg i håret, hon fick halva flaskan kvar så då tog vi de i mitt hår. Tog bort min utväxt, så jag blev mycket ljusare i håret. Så nu får jag kalla mig blondin. Haha. men de blir säkert snyggt till sommaren när man blir brun oxå. Idag har jag skrattat något fruktasvärt. Efter min och sandras extrema promenad på 20 minuter satte vi oss svettiga på ballen med en vattenflaska började Sandra skvätta vatten på mig. VATTENKRIIIIIIIIIG!! Jäklar vad jag har garvat, men de e bara bra. Mariella e på väg tillbaka på sitt goda humör! (: Sedan bar de av till fika hos Sibe tillsammans med Sandra och Emil. 2 h blev vi dar med prat om allt från skola jobb, dyslexi och tjejer och killar o relationer. Jag har blivit visare måste jag säg,. Att sitta med 3 smarta människor, får tankarna att flyga iaf :)

Nu har Sverige precis vunnit brons i ngt sammanhang. haha! Jag har inte en blekaste aning ;)
Juste, på lördag är de premiär på Trägårn i Uddevalla, Mariella ska dit.. och de ska alla andra Uddevalla bor oxå ;)
Men men.. :) 
Hej dååååå!! ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Sverige vann Brons i hockey VM :P

2009-05-10 @ 21:30:54
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0