Planer för Onsdagen

Planer för dagen:

[x] Promenad Ner Till Stan
[x] Äta Lunch
[ ] Plugga
[ ] Gympa Med Maria
[ ] Middag
[ ] Film Eller Mys Framför Tv
[ ] Be With My Neighbours
[ ] Soooova

Ja, de var en trevlig promenad jag gjorde ner till stan lite tidigare. jag kände att jag inte kunde sitta hemma för jag var väldigt rastlös. Med musik i mina öronen körde jag power walk ner mot stan, Det var segt emellanåt och då funderade jag på att sätta mig på bussen, men icke. Envis som jag är så gick jag hela vägen, en timma tar det ungefär! Det ska bli ändring nu, när jag kommer hem ska jag gå på gympa på landbadet med syster och sanna har vi bestämt iaf. Dom dagarna jag kan och inte jobbar. Klockan 7 på måndagar och Torsdagar. Sen så ska jag ta mina jävla allergitabletter vänta en timma och sen ger jag mig ut i Egonspåret och springer som förra sommaren. Det är mina planer (:

Tack Michaela för bloggen! Gillar den grymt mycket! <3

Nu är det bara att finna någon som kan fixa så menyn flyttas så den sitter där den ska sitta och lite vara längst ner! :/

Men nu stängs tv,n av för nu e de plugg!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hihi så lite så ;)

2009-05-27 @ 14:52:21
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Michaela

haha lätt, jag hoppas på en miljon vid första lotten.

2009-05-27 @ 16:05:53
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får ändra pixlarna på menyn så kanske den sätter sig rätt :D

2009-05-27 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0