Planering för sommaren

Jag vill planera 3 månader av mitt liiiiiiiiiiv nu!!

Det jag vet nu är:

1 juni åker jag hem till uddevalla
4 juni är det flervalsfrågor som jag ska göra
16 juni kurs i Henån
19 juni midsommar i strömstad
19 juni angelica fyller 19 år :) <3
Vecka 26 - 33  ( 20 juni - 16 augusti) är det sommar jobb som gäller för mig
24 augsti är det terminstart på skolan igen
1 september fyller jag 20 år !!


Jag ska verkligen försöka skaffa sommarlov detta år. Förra året jobbade jag verkligen hela sommarlovet. Finns så mycket jag ska göra och som jag vill göra. Gick miste om mycket tid med mina vänner, fast jag hade ju barret ute i ellös. Ska försöka träffa och ta tillvara på tiden med kompisar. Vissa har jag inte träffat på typ ett år, eller inte riktigt men nästan. Kanske träffat någon på stan eller när jag varit ute och festat och så har vi hälsat men jag har inte umgåtts så mycket med mina vänner där hemma. Jag vill vara mycket ute på kusten vid havet för de e där jag trivs som bäst och känner harmoni. Åka ner till fotskäl och träffa tina! och så vill jag till STHLM o träffa vännerna där. Jag vill festa och så vill jag ha grill kvällar med mina vänner. Hoppas på att sandra kan ta sig från köping och att jessica, emelie o peter och folket från kstad kommer till smögen o jag och Michaela hänger på. Vara allmänt glad och spendera tid hemma med familjen :) Sola och bada mycket! :)



Kommentarer
Postat av: Michaela

Eller så får dem jätte gärna komma ner till Strömstad på midsommar! Men ICKE... kommer det bli så :( :P

2009-05-05 @ 16:35:05
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: caroline

Asså, blir de en midsommar till i Strömstad ? :P

2009-05-05 @ 17:06:55
Postat av: jessica

haha ja fick dina flervalsfrågor inte instuderingsfrågor :D

2009-05-06 @ 09:19:42
URL: http://jettis.blogg.se/
Postat av: Tina

Du verkar få det fullt upp i sommar ;)

Jag har fått mitt sommar schema nu så det är bara att boka in sig på hemmet i fotskäl nåogn gång ;)

Pussar bruden <3

2009-05-06 @ 13:23:23
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0