Skin skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leende

Kvar att göra innan jag åker hem!

[ ] Packa kläder och ect för saker jag behöver ha med mig hem
[ ] Städa
[ ] Dammsuga
[ ] Diska
[ ] Ta ut soppor
[ ] Titta så inget står och kommer lukta när jag kommer hem!
[ ] Plocka ur kylen
[ ] Dra ner persiennen när jag åker
[ ] Plugga inför Grp arbetet samt Bryson boken
[ ] Inte glömma att ta med TV!

Det är det jag kommer ihåg just nu som jag ska göra inför mitt sommarlov! Känns nästan som man ska flytta hem igen, även fast man ska bo här uppe i 2,5 år till! Nä det ska bli riktigt skönt med Sommarlov tycker jag´:)

Igår var det en mycket härlig dag, Jag, sandra och Sofia låg på den stora Terassen i fleeera timmar och stekte på. Det var molnfritt och så blåste de lagom där uppe så man kände knappt att solen tog, vadå underbart! :) Man får verkligen ta vara på tiden nu när solen kommer och man har ledigt! Fast plugga måste man göra ändå! Efter vi hade ätit lite senare på kvällen så satte vi oss ute på ballen och satt där till halv 10. Då började solen gå ner och det blev kyligt! jag och sofia satt och testade Sandra på det hon ska ha prov på, på måndag! Att sätta PVK och injektioner tror jag det var! riktigt intressant, för nu vet man ungefär hur man gör.. :) hehe..

Idag blir det ännu en dag med sol, fast ska försöka packa och så ikväll! :) Nu blir de frukust!

heeejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0