Sova Borta

Hellluuuuuu!

Snart ska jag aldelles strax åka iväg, ska sova över hos bettan från vallentuna(sthlm) i deras sommarstuga. Jag var ju där och sov över typ 2 veckor efter jag hade flyttat till karlstad. Det ska bli skoj och träffa henne igen, inte setts sen innan julas. Får mig att tänka på gamla minnen när man bodde i vallentuna. 8 år av mitt liv har jag ändå spenderat där uppe och de är 8 år av minnen som jag aldrig kommer glömma heller. Jag kommer alltid minnas hur det är att ligga i sängen och höra bilarna åka upp och ner på gatan. Hur de var när vi lekte jage och spelade fotboll. Hur de var att gå på Karlbergskolan och sen på Vallentuna Friskolan. Hur de var alla gånger vi hade Handbolls träning eller när vi skulle åka in till city och spela matcher! Tiderna rinner iväg, nu är man snart 20 år och bor i karlstad. Alltså jag har flyttat väldigt långt i mina snart 20 åriga liv. Från Uddevalla till Vallentuna till Uddevalla igen och nu till Karlstad. Vart blir nästa anhalt liksom. (: Men nu blir det i alla fall 2,5 år kvar i Karlstad och Uddevalla 3 månader i sommar.!
men tillbaka iaf, jag kommer hem imorgon, ska ta med mig bikini oxå, kanske blir ett nattdopp man vet aldrig med två galningar som oss. Men nu måste jag packa, hon skicka sms för 10 min sen att hon är påväg och det tar 40 min.

PARTY och Nöjes imorgon ;)

Bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0