Make my dreams come true... Please!

Ibland önskar jag verkligen att jag gjorde det jag ville göra efter studenten och det var att åka till USA ett helt år som Au Pair. Jag tror de hade gjort mig riktigt gott faktiskt och då hade jag nog fått sluppit att känna allt de jag känner inombords egentligen. Egentligen ångrar jag inte att jag började på Universitetet direkt men samtidigt jag hade en dröm, och jag var så när att göra klart den. Det ända som saknades var att jag skulle betala in och bestämma familj, sen var de egentligen bara för mig att åka. Tänk vilket äventyr det hade varit, alla spännande nya upplevelser och nytt folk, med nytt språk och ny kultur. Det hade passat mig så perfekt. Det var verkligen något jag ville göra och hade spanat upp det så länge. Men tiden går och jag tror inte denna drömmen kommer gå i uppfyllelse. Men jag har en annan dröm jag vill göra nu, en annan upplevelse jag vill göra men då måste man vara 21 för att åka. Då vill jag vara Reseledare eller Bamsemamma. Pricken sa igår att jag skulle passa som reseledare, de gjorde mig jätte glad. (: Eller så får jag spara in massvis med pengar och åka runt utomlands bland några öar i australien och där borta i ett år, det hade också varit skoj. Mina drömmar handlar om andra varma länder har jag upptäckt iaf. Resa mycket vill jag göra, och det är ett krav på min framtida kille också, att vi ska resa ;) hihi. För det är verkligen något jag älskar! (: 

Jag tar bort det som stod här för det blev missförstånd!!

Det bästa med Karlstad är att jag har träffat så många nya vänner som jag verkligen gillar där uppe och som jag har jätte roligt med, 2 förbättrade kontakter från gymnasiet som jag har börjat umgås med där.


Jo en annan sak till: Jag så fruktansvärt besviken på dig.. Fattar inte riktigt vad som hänt du ,skiftar värre en ens Zebras ränder på kroppen.. Kan inte alltid räkna med att jag ska finnas väntande där längre.. Börjar tröttna rejält nu!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0