Blääh!

Kom hem vid kvart över 2 idag.
Trots vädrt rullade trafiken på ändå!
De var rätt nice.. Sista gången jag var
hemma innan Thailand,, Rätt nice ;)
Har träffat massor med folk denna gången.
Barret och Marcus, Fredrik, Jonas, Kenny, Kurt,
Therese, Sanna Och mamma och pappa såklart♥

När jag kom hem idag blev det kärt återbesök av
Butch. nte setts på 3 veckor och de var sedan vi sågs
Tråkigt att hon ska flytta bara! Vi åkte och handla,
de var bra bra bra.
Ehm hon berätta att de hade varit en rejäl fest i huset.
Någon hade spytt utanför Sibe så hon fick stå och skura
imorse när hon skulle ut. Fy fan så respektlöst.
Jag hade ringt personen om hade haft festen så h*n skulle
få komma och skura. Jag hade spytt om jag hade gjort det.
Fy fan vad äckligt :S blääää!

Nu ska jag täda lite :) Bye

Kommentarer
Postat av: malin

sv: skönt att höra :) jo allt är bra här! har du för dig då? :) tack så mycket!<3

2009-11-22 @ 18:46:30
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Vic

Söt blogg!



Var gärna med i min veckans blogg tävling som just nu pågår i min blogg! :) kram

2009-11-22 @ 19:40:16
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0