Swansea / Wales <3

Heeej!

Sitter och snackar med Erin och Anja på facebook just nu. Erin vad barnbarn till familjen jag och tessan bodde hos i Swansea / Wales. Och Anja var ju en av fyra som åkte med till Swansea. Anja och Nathalie bodde tillsammans hos ett par och jag och Tessan bodde hos Jen and Karl Kristinsen. Vi var där i en månad och prakiserade på en skola. Jag och tessan hamnade i en kommunal skola och de andra två på en privat. Jag var med 3-4 åringar  med för och eftermiddags grupper. 40 barn hade jag och kunde namnet på alla och det var 3 st enäggs tvillngspar. tessan var med 5 or tror jag.. Detta var den bästa månaden i mitt liv!


























Vår sista dag åkte jag, tessan, jen och erin till utkiksplatsen och såg över Swansea och Mumbels. Otroligt många minnen har vi här ifrån som bara vi fyra delar. Jag saknar.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0